Menu

Ik ben Lodi Planting: CEO van Employerbility, host en redacteur van dit platform en opiniewolf. Ik houd van reizen, mensen met elkaar verbinden en goed werkgeverschap.

  • Home
    Home Hier kunnen alle blogberichten op de hele site gevonden worden.
  • Kennisdomeinen
    Kennisdomeinen Toont een lijst met kennisdomeinen op HRcommunity
  • Tags
    Tags Toont een lijst met tags die gebruikt zijn op HRcommunity.
  • Bloggers
    Bloggers Zoek naar uw favoriete blogger op HRcommunity
  • Inloggen
    Login Inlogformulier
04
mei

Blog jij al? Waarom wel of niet?

Geplaatst door op in Personal Branding
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 2052
  • 1 reactie
  • Afdrukken

Nog niet zo lang geleden was ik community manager van deze prachtige HR community. Een groep van HR professionals die kennis en kunde met elkaar deelden. Onder andere via blogs. Blog jij al? Waarom wel of niet?

Blog jij al?

Tegenwoordig focus ik me op het uitbouwen van mijn eigen bedrijf Employerbility. Hiermee help ik HR professionals en bedrijven met hun online branding. Tijdens mijn gesprekken met hen vraag ik altijd of ze al bloggen. Vaak is het antwoord 'neen' en dat verbaast me keer op keer. HR professionals die bloggen proeven namelijk van vele voordelen getuige ook de mensen die reeds bloggen via deze community.

4 voordelen van bloggen

Op mijn site heb ik de 4 voordelen van bloggen al eens verwoord. Samenvattend kwam het hier op neer. Bloggen vergroot je zichtbaarheid en je vindbaarheid in zoekmachines. Ook verkrijg je met bloggen makkelijker een expert status en je kunt blogs ook inzetten als je prospectietool. Al deze dingen werken pas als je ze goed (lees: strategisch) inzet.

Je website als startpunt

Blogs strategisch inzetten betekent dat je jouw website als startpunt gebruikt. Het is op deze manier dat blogs jou als merk kunnen versterken en dat is toch de bedoeling. Zo is de tijd die je in het schrijven van een blog stopt niet verloren. De reden waarom je jouw website als startpunt moet gebruiken is simpel: op je website staat alle informatie. Deze informatie krijg je nooit allemaal in 1 blog.

Conclusie

Dus of je nu een HR professional bent en jezelf wilt profileren of dat je een werkgever bent en aan Employer Branding wilt doen: mensen die schrijven die blijven. Zelf blog ik al 7 jaar met wisselend succes. Dat is was ook één van de redenen waarom ik deze community meer dan anderhalf jaar geleden mocht opstarten. Hier ben ik iedereen nog steeds heel dankbaar voor. Dus wanneer ga jij beginnen met bloggen?

Heb jij al een blog? Heb je hulp nodig met jouw blog? Laat je reactie na en vergeet je website niet te vernoemen. Ik voeg je blog toe aan mijn leeslijst en help je graag indien mogelijk!

 

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Opinie Tips

Ik ben Lodi Planting: CEO van Employerbility, host en redacteur van dit platform en opiniewolf. Ik houd van reizen, mensen met elkaar verbinden en goed werkgeverschap.

Personen in deze conversatie

Reacties (1)

  • Gast - aa54445555

    In the shop counter, it is waiting for someone to rolex replica pick up, it will give it from winding, the rolex replica uk power of life, through the father's hand to the children's hands, the continuation of life information...... "A person's life must have a high-quality mechanical watches, not because of the brand's reputation, not to show off their money. But, when a good watch worn on the wrist, you put out the watch behind the story, is countless craftsmen excellence effort; it gives you is life with ease and comfort, can be passed on the precious." Has been accustomed to omega replica consider from the investment point of view of the purchase table is no longer the most important function of the watch - timing. When the meaning of the rolex replica watch watch as a timing tool gradually faded, it has been separated from the concept of a "accessory", forming its unique culture.

Wat is jouw mening?

Partners

Social Media

linkedin-icontwitter-icon